Kundundersökningar
GrassCom har sedan 1994 genomfört ett mycket stort antal kundundersökningar. Vi har tagit fram två standardkoncept, KUNDANALYS koncept 1 och KUNDANALYS koncept 2 som kan användas för genomförandet av kundundersökningar. I dessa koncept finns färdiga frågor som ställs till kunderna med hjälp av telefonintervjuer.


KUNDANALYS koncept 1:
Detta koncept har visat sig vara ett mycket starkt koncept som på ett enkelt och kostnadseffektivt sätt tar fram upplysningar om hur Era kunder ser på samarbetet med Er. Vi har i detta koncept som standard 7 frågor som med sin öppna formulering ger Er mycket upplysningar om hur kunderna upplever samarbetet med Er, t.ex. vad Ni är bra på, vad Ni kan förbättra, hur lojala kunderna är, etc.

För mer information klicka här


KUNDANALYS koncept 2:
Detta koncept har vi tagit fram för att möta marknadens krav på undersökningar som är anpassade till företag som är ISO certifierade. Konceptet innehåller som standard 9 frågor. En av dessa fråga innehåller ett antal egenskaper som, av kunden, skall betygsättas på viktighet och prestation.

För mer information klicka här

Med vår kunskap och kompetens kan vi hjälpa Er att utforma och genomföra kundundersökningar som är helt anpassade efter Era specifika behov.

Kontakta oss gärna för ytterligare information om frågor, genomförande, priser, etc.

man.jpg
| Ekvägen 3 | 197 32 BRO | Tel: 08-473 00 75 | E-post: kontakt{a}grasscom.se